Mire jó egy Google Ads hirdetés?

A címben szereplő kérdés megválaszolása nem lehetséges pár szóban, mivel a Google Ads hirdetési rendszere igen sokoldalúan használható. Abban az esetben, ha a marketing célja, hogy azonnal ügyfeleket szerezzünk, akkor elsősorban a Google Ads keresési hirdetése az, amelyet érdemes alkalmaznunk. A Google Ads keresési kampányoknál be kell állítanunk, hogy mely kulcsszavakra jelenjen meg a hirdetésünk, mely földrajzi térségben jelenjen meg, mennyi legyen a max. CPC. Ezek után már csak releváns hirdetéseket kell írnunk az adott kulcszavakra és lehetőleg minél több hirdetésbővítményt kell alkalmaznunk és jöhetnek az ügyfelek.

Az azonnali ügyfélszerzés eszköze lehet a Google Shopping is, amelynek segítségével a webáruházak hirdethetik a termékeiket a Google találati listáján képpel, árral és egyéb hasznos információkkal. Mivel ez is kattintás alapú, így nagyon jó konverziós költségeket lehet kihozni egy Google Shopping kampányból.

Brandépítéshez, ismertségnöveléshez ideálisan alkalmazható a Google Ads Display hirdetése és a YouTube videohirdetés. Mindkettővel tömegeket érhet el a hirdetésünk, miközben a költségeink sem lesznek túl magasak.